måndag 29 september 2008

Anthony Roussel


4 kommentarer:

paula lindblom sa...

Hej hej!

Vad kul att det dykt upp en svensk smyckeblogg!

Keep up the good work!

Jag har lagt till dig på min blogg, under HDK student, eftersom jag inte hittade ditt namn... Fina smycken de där med "mat", verkligen inspirerande för en som jobbar huvudsakligen med recycling... Anat att det är du som gjort dom?!

Lycka till!

Med vänliga hälsningar Paula.

The jewellery artist sa...

Hej Paula. Lustigt att jag brukar kolla in din blogg och du min!
Caroline Bäckman heter jag och går nu mitt andra år på HDK. Jag har nu ändrat i min profil-vy så nu finns mitt namn med!

Det är jag som har gjort och fotat mat-smyckena förutom fotat bilden med pommes. Dock är det jag som står modell!

Hälsningar Caroline

The jewellery artist sa...

Glömde ju att tillägga att jag gillar verkligen dina foton på rör. Ett tema jag har och jobbar med!

paula lindblom sa...

Hej Caroline!

Jag lägger till dittt namn under dina bilder på min blogg. Hoppas att det var okay att blogga dom?!

Jag har en idé om att om jag visar så mycket som möjligt ifrån vår "värld" så lär jag andra vad smyckekonst är och kan vara, ser mig som en osjälvisk ambassadör för smyckekonstens spridning, för ju mer vi syns, ju bättre kommer vår framtid som smyckekonstnärer att vara, begripligare för gemene man etc.

Keep up the good work!

Kul att du gillar mina pipe guys!
Jg ahar ju startat en pipe guys rörelse som har spridning över hela världen, vilket är skit kul!
Skicka gärna över en bild eller två på pipes, så spara och bloggar jag dom, med namn och plats.

info@paula.nu

Hoppas att vi syns någon gång i framtiden.

Allt gott!

//Paula.

"Let's not make it into a big thing"