tisdag 28 oktober 2008

Allt har sin tid

3 kommentarer:

paula lindblom sa...

Vilken otroligt fin dokumentation och reflektion! Har själv tänkt på dessa figurer/bilder, när jag varit ute och gått, just dessa slitningar/erosioner... Som sagt, väldigt fint dokumenterat!

Mvh Paula.

The jewellery artist sa...

Tackar! Jag har verkligen snöat in mig på Gå & Barn. Upptäckte den första i somras och nu kan jag inte sluta titta efter dom. De har verkligen ett starkt uttryck. Jag hade dom i åtanke när jag skapade Blain.
Hoppas att du har det bra i november-rusket. Har du någon utställning på G?

paula lindblom sa...

intressant med Blain, står det för något eller???

Kul idé!

Själv brukar jag skämta om att ta med min uppstoppade ekorre som "bor" i mitt kök eller att sätta upp en spegel och skåla med mig själv i ensamna stunder... Kanske en Blain kunde vara något, hm... aningens för mycket att släpa på in the end... LYCKA TILL!

Utställning = nada, just nu... är inte heller så sugen... måste göra eller rättare sagt VILL göra nya prylar, det kliar i både händer och huvud på att få tid/ro att göra/skapa...

Allt gott!

Mvh Paula

Kul att det händer grejer på din blogg, jag är inne lite nu och då och höjer statistiken.

"Let's not make it into a big thing"